TESTIMONI | ANAK CEREBAL PALSY BOLEH SEKOLAH SEMULA

Januari 28, 2016



Alhamdulillah  ini merupakan satu berita yang sangat mengembirakan dan pastinya mata orang yang menanggung semua ini lebih masuk habuk berbanding kita yang cuma melihat sahaja.  Melalui gambar di atas sudah mampu menceritakan kegembiraan di wajah anak kecil Alisya yang selama ini telah menghidap penyakit CEREBAL PALSY SPASTIC DIPLEGIA semenjak umur 3 tahun, dan sekarang umur Alisya kini sudah pun menjangkau usia 7 tahun. 
Alisya telah mendapat rawatan susulan di Hospital Kuala Lumpur (HKL) selama hampir 4 tahun sehingga sekarang untuk memastikan dia mendapat kesihatan yang maxsimun. Kini, Alisya tidak lagi muram, pendiam, dan tiada semangat untuk belajar setelah Ibu nya memberi minum Triple M dan Meka Viniga. Perubahan yang sangat ketara di tunjukkan oleh Alisya sehingga mengejutkan Ibu dan doktor yang merawat Alisya.

Pengambilan produk Triple M dan Meka Viniga yang konsisten membuatkan kesihatan Alisya semakin bertambah baik. Semestinya kegembiraan jelas terpancar di wajah Ibu Alisya sendiri dan beliau berkata kepada saya :

"Saya sebenarnya tidak sangka dan amat bersyukur apabila anak memasuki darjah 1 dan mengambil peperiksaan , anak dpt markah yg lulus dan boleh menulis dgn lebih baik dan membaca. Memang tidak disangka. Malah suami juga terperanjat."

Alhamdulillah, semua ini dengan izin Allah, kita hanya mencuba dan asbabnya adalah Triple M dan Meka Viniga tapi yang menyembuhkan adalah Allah swt. Disamping kita berbisnes pada masa yang sama dapat kita menolong orang yang memerlukan pertolongan. Bayangkan bertapa gembiranya ibu Alisya sekarang bila Alisya sudah mampu untuk ke sekolah, boleh menulis dengan baik dan membaca.

Untuk pengetahuan semua, ramuan utama Talbinah yang terdapat dalam Triple M itu sendiri ialah sebenarnya makanan yang dihidangkan untuk para hafiz quran pada zaman tabi'i terdahulu. Kerana ianya dapat menenangkan jiwa dan fikiran para hafiz untuk menghafal Al-Quran.

Bagaimana untuk mendapatkan Triple M dan Meka Viniga?
Whatsapp : 0111-684 0717

Tiada ulasan:

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.