Sidang Media Mekaray Ventures Bersama Blogger Malaysia

Mac 13, 2016


Alhamdulillah..

Pada hari Khamis (10/3/2016) yang lepas, telah berlangsung satu majlis iaitu Sidang Media Memperkenalkan Mekaray Ventures Bersama Blogger. Pogram yang dijalankan secara santai telah di hadiri oleh ramai blogger-blogger terkenal tanah air. Antaranya ialah, Emas Putih, Yaya Natsumi, Fatin Bella dan ramai lagi. Hampir 20 orang lifestyle blogger di jemput untuk membuat review tentang Mekaray dan product yang dibawa oleh Mekaray itu sendiri, iaitu Triple M dan Meka Viniga.


Program bermula dengan pengenalan Syarikat Mekaray Ventures oleh CEO Company iaitu Tuan Norazuan Osman dan diteruskan dengan penceritaan tentang penghasilan produk formulasi sunnah oleh pencipta formulasinya iaitu Dr Wan Nasyarudin Wan Abdullah. Beliau yang merupakan Pensyarah Kanan UKM dalam Fakulti AL-Quran dan Hadis.



Para blogger juga di tunjukkan satu demo 'Fat To Fit' yang dikendalikan oleh Puan Hajah Serina  Bt Hashim. Walaupun sudah berumur 53 tahun tetapi, beliau masih aktif bergiat dalam industri perniagaan dan senaman. Beliau yang terlibat secara langsung dengan Mekaray ini dalam pada masa yang sama, cara atau medium yang digunakan oleh beliau untuk memasarkan produk Mekaray ini ialah melalui program Fat To Fit iaitu, program senam aerobik.


Hampir 2 jam lebih para blogger di ceritakan tentang Mekaray dan perjalanan perniagaan Syarikat ini. Diharap segala info tentang produk Triple M dan Meka Viniga ini dapat di sampaikan kepada semua penduduk Malaysia amnya.

Tiada ulasan:

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.