FREELY FACE SERUM PELICIN KULIT MUKA

Ogos 29, 2016



Kebaikan Freely Face Serum

Freely Face terbukti terbaik kerana mampu mengembalikan keremajaan pada wajah pengguna dengan menaikkan aura seri si pemakai. Melicinkan kulit pengguna untuk sentiasa kekal cerah tanpa adanya parut-parut bekas jerawat. Hasilnya ialah tona kulit nampak lebih sekata tanpa ada kulit kusam mahupun jeragat. 




Kandungan Freely Face Serum

1. Kollagen

Membantu proses pengantian “soft tissue” dan kartilage yang rosak. Menggantikan sel parut dengan sel yang sel baru dan sihat.


2. Vitamin E

Membantu mengurangkan kesan “strech marks” juga menghalang kesan “age spots” mengimbangi minyak pada kulit, mencegah lembapan hilang dari kulit dan menguatkan fungsi perlindungan kulit.

3. Aloe Vera

Agen pelembab dalam produk penjagaan kulit. Berfugsi untuk menegangkan, merangsang dan membaharui kulit untuk keihatan muda.

4. Vitamin C

Badan menggunakan Vitamin C untuk menggantikan tisu yang rosak sekaligus menyembuhkan luka dengan lebih cepat. Luka yang lambat sembuh adalah tanda kekurangan Vitamin C. Vitamin C meningkatkan keanjalan kulit dan mempercepatkan tisu terbentuk bagi penyembuhan yang cepat.

5. Menthol

Merupakan antiseptik semulajadi yang dapat menghalang pertumbuhan bakteria pada kulit. Bertindak sebagai bahan penghalang penghasilan minyak pada kulit dan mencegah pertumbuhan jerawat pada wajah.





Cara Menggunakan

Freely Face Serum sangat mudah digunakan, hanya sapukan pada kulit wajah @ kesan parut dengan pergerakan membulat, 2 kali setiap hari. Sekiranya parut masih baru, harus disapu hanya apabila luka telah sembuh dan tidak boleh digunakan pada kulit yang luka.


FAQ

1. Adakah ada had umur bagi pengamalnya?

Freely face serum ini boleh diguna pakai oleh setiap orang lelaki mahupun perempuan tanpa mengira had umur.

2. Adakah serum ini halal digunakan?

Freely Face Serum adalah 100% halal dan mempunyai kelulusan KKM NOT160600140 K. gunakan Freely Face serum tanpa ragu-ragu.

3. Bila boleh Nampak kesannya

Kesan bergantung pada tindakbalas seseorang. Ada yang cepat, ada yang lambat. Tapi secara puratanya, ia mengambil masa 14 hari untuk anda lihat hasil yang ketara.

4. 1 botol tahan berapa lama?

1 botol Freely Face Serum boleh tahan selama 1 bulan bergantung kepada penggunaan.

5. Barang dijamin sampai ke selepas dibayar?

Semestinya! Penghantaran akan dibuat pada setiap hari Isnin – Jumaat. Kami menggunakan perkhidmatan pos laju. Parcel anda dijamin akan sampai dalam masa 1-3 hari bekerja selepas ia di pos.

6. Macam mana kalau saya ada sebarang masalah @ persoalan?

Jangan risau, sekiranya anda mengalami sebarang masalah atau persoalan selepas membeli dari kami, anda boleh menghubungi 0111 684 0717

Tiada ulasan:

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.