Cantik dan Sihat Bermula Dari Hormon yang Seimbang

Januari 07, 2017


Cantik dan Sihat Bermula Dari Hormon yang Seimbang

Ramai yang mengabaikan masalah kesihatan yang berkaitan dengan ketidakseimbangan hormon dalam badan. Hormon adalah rembesan endokrin yang bertindak mengawal dan mengatur berbagai sistem dalam tubuh. Terdapat berbagai jenis hormon dalam badan kita yang masing-masing mempunyai fungsi yang unik.



Hormon Yang Tidak Seimbang Disebabkan Beberapa Faktor Seperti:


Bertambahnya Usia
Pola makan yang tidak sihat
Pengambilan alkohol dan nikotin
Kurangnya bersenam
Pencemaran alam sekitar
Radiasi
Makanan segera atau fast food


Masalah Kesehatan dan Kecantikan Akibat Hormon Yang Tidak Seimbang


Penuaan, sakit sendi, sakit pinggang, kuku pecah-pecah, mudah stress, lingkar hitam di bawah mata, kulit kusam, tulang rapuh, keletihan, berat badan naik, tiroid, fibroid, masalah kesuburan, jerawat, sinusitis dan sebagainya.

Fase menopause (Sering murung, masalah tulang rapuh, rambut rontok, kulit keriput, muncul bintik-bintik hitam di kulit, gatal-gatal, vagina mengering dan sebagainya).

Munculnya tanda-tanda andropause (keletihan, ghairah sex menurun, wajah murung, perasaan tidak ceria, daya ingatan terganggu, masalah kesihatan jantung).

Munculnya sindrom metabolik (kencing manis, kolesterol tinggi, obesiti, darah tinggi dan sebagainya).

Dengan terapi pemulihan hormon melalui pengolesan krim FIRMAX 3, menjadikan seseorang kelihatan lebih awet muda, kembali bersemangat, meningkatkan kualiti struktur kulit agar tampak lebih segar, ingatan menjadi kuat, imuniti badan meningkat dan dapat memulihkan penglihatan yang kabur.

Cream Firmax3 hadir sebagai bintang baru dalam bio-perubatan, lebih efektif dan terbukti. Kandungan istimewanya diketahui mengimbangi pengeluaran hormon secukupnya untuk kesihatan dan kehidupan yang sempurna. Juga sebagai pencegah penyakit, menukarkan phytohormone, mengimbangi metabolisme, antioksidan dan merehatkan otot.

Setiap partikel bahan kandungan yang digunakan cream Firmax3 “dipecah” dengan teknologi nano sehingga membuatnya semakin “SUPER HALUS” sehingga ketika di oleskan pada kulit langsung merembes ke peredaran darah yang menyerap dan bertindak secara langsung sebagai anti penuaan, serta membantu mencerahkan dan membuat wajah tampak lebih berseri sekaligus membantu perawatan berbagai macam penyakit.


NAK CANTIK, SIHAT, KULIT CERAH BERSERI-SERI? GUNA FIRMAX 3 CREAM. DIJAMIN PUAS HATI!

SILA WASAP KE 011-16840717 UNTUK ORDER FIRMAX3 SEGERA


PENGHANTARAN SETIAP HARI BEKERJA CEPAT DAN PANTAS BY POS LAJU 



***Sila share produk Firmax3 Cream ini kpd kenalan anda yg mungkin amat memerlukannya!!!

Tiada ulasan:

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.