PENAWAR RESDUNG PALING MUJARAB

Januari 26, 2017


Penawar Resdung Paling Mujarab 


Resdung ialah sejenis penyakit hidung yang boleh menyebabkan hidung dan organ-organ lain menjadi gatal dan menimbulkan ketidakselesaan. Korang yang selalu mengalami gatal-gatal, hidung berhingus atau tersumbat, sakit kepala terutama di dahi dan pipi, kelemumur yang berterusan walaupun bermacam syampu dan ubat telah digunakan adalah merupakan tanda-tanda dijangkiti resdung. Oleh yang demikian, saya cadangkan korang carilah penawar resdung paling berkesan dengan segera.


Tanda-tanda lain Resdung 


Hidung sentiasa berair/selsema setiap masa terutama cuaca sejuk dan awal pagi
Lendir dari hidung dan tekak
Sakit tekak yang berpanjangan dan berulang
Batuk yang kronik
Keletihan dan badan rasa kurang sihat
Bersin bila terkena habuk
Banyak jerawat
Nafas berbau
Keputihan (wanita)


Sekiranya korang mengalami tanda-tanda seperti di atas, korang perlu bertindak dengan segera. Carilah penawar resdung paling mujarab bagi mengatasi ketidakselesaan akibat dari gejala resdung ini. Selain itu juga, gejala resdung yang tidak dicegah dengan segera akan memudaratkan atau memberi kesan kepada diri kita. 



Kesan-kesan Resdung


Hilang deria bau
Pelupa/daya mengingat lemah
Lubang hidung bengkak dan tersumbat
Berdengkur secara kronik
menyebabkan jangkitan telinga dan tonsil


Oleh yang demikian, untuk mengatasi kemudaratan daripada gejala resdung ini, korang boleh cuba ubat resdung paling berkesan yang dihasilkan daripada serbuk akar kayu herba tradisional. Ubat ini mampu menyembuhkan penyakit resdung dari dalam.







Cara Pengambilan

1 biji sebelum tidur di waktu malam dan 1 biji di waktu pagi
Ibu mengandung tidak digalakkan pengambilannya
Jangan dilangkah






Untuk mendapat kesan yang lebih cepat, lebih baik jika kita membuka sarung kapsul dan memasukkan serbuk akar kayu ke dalam segelas air kosong. Selepas dimasukkan serbuk ubat tadi, kacau sehingga larut. Kemudian barulah boleh diminum.


NASIHAT : Untuk permulaan dos yang perlu dimakan hanyalah sebiji sebelum tidur di waktu malam dan sebiji di waktu pagi. Sekiranya penyakit sudah berkurangan, korang tidak perlu lagi ambil dos setiap hari, cuma ambil bila perlu sahaja. Contohnya dalam seminggu cukuplah mengambilnya sebiji atau 2 biji. Ataupun korang juga boleh mengambilnya selepas memakan makanan laut.



Testimoni / Pengalaman Pengguna terhadap 
Penawar Resdung Paling Berkesan





























Sekiranya korang berminat dan nak tahu mengenai Ubat Resdung Paling Berkesan dengan lebih lanjut , korang boleh hubungi terus Puan Aisyah Bedol di talian 013-9871616

Tiada ulasan:

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.