Rezeki Ada Di tempat Yang Di Usahakan.

Januari 25, 2017


Alhamdulillah..

Banyak plan aku tak menjadi dan tahun lepas bnyak benda buruk terjadi pada aku. Aku tahu ini semua ujian untuk aku. Dari awal tahun lagi  perjalanan hidup mula berubah bila aku ceburkan diri dalam bisnes. Awalnya semua memang best sebab dapat income yang banyak. Tapi selepas ada masalah dengan company produk yang aku jual tu. semua jadi tak tentu hala.

Sampailah aku hasilkan produk sendiri, dan tubuhkan syarikat sendiri. Semuanya dari pembelajaran aku di MVM Appreantice 2016. Then after that, hidup aku rasa tak lengkap. Mungkin sebab aku jarang balik ke kampung tengok Mek aku.

Phone pecah, laptop kena curi, phone kena curi, rumah kena pecah, moto kena curi, dompet hilang, masuk wad kena operate tangan then mak pulak masuk wad. Barulah aku balik ke kampung. Fuhh smuanya ckup memeritkan dan akhirnya aku kembali bermula dari bawah di sini. Berat hati nak tinggalkan kota KL tapi inilah tempat sebenar aku di sisi Mek aku sampai mati.

Kelantan tempat aku mulakan semula perniagaan aku bermula dengan menyewa sebuah kedai kecil di bandar Machang, dan akan aku buktikan pada semua yang Brace Beaute akan menjadi brand yang dikenali ramai suatu hari nanti. InsyaAllah.

1 ulasan:

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.