A SPA FOR MEN BY BRACE MEN SPA

Ogos 15, 2017

Alhamdulillah, masih lagi diberi kesempatan waktu untuk teruskan perjuangan dalam hidup ini. Masih lagi struggle untuk menjadi usahawan yang berjaya satu hari nanti. Projek terbaru selepaskan keluarkan produk slimming white. Saya cuba dalam bisnes spa.

So, terhasillah Brace Men Spa yg beroperasi di No 3, Tingkat 1, Arked Mara Machang. Alhamdulillah sekarang ini sudah masuk 3 bulan Brace Men Spa beroperasi sepenuhnya. Mula terima pelanggan pertama pada bulan puasa dan seterusnya sehingga sekarang,.

Satu masalah kami di sini ialah untuk memberikan kesedaran tentang penjagaan wajah untuk lelaki dan penjagaan kesihatan badan bagi penduduk di  sekitar Machang. Perkara ini dianggap masih baru di sini dan mereka malu untuk melakukan rawatan pada diri kerana takut dianggap pondan ataudi perlekehkan orang ramai.

Rata2 customer setakat ini adalah yang pernah berada di luar kelantan dan pernah mendapatkan rawatan wajah sebelum ini di sekitar Kuala Lumpur. Bila mereka kembali ke Kelantan mereka sukar untuk dapatkan spa untuk lelaki.

Sebab itu saya mengambil peluang ini untuk fokus perkenalkan Brace Men Spa untuk penduduk Kelantan amnya. InsyaAllah satu masa nanti spa Brace Men akan lebih di kenali seperti spa2 terkenal yg lain.

Tiada ulasan:

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.