ALHAMDULILLAH, SEMANGAT BARU UNTUK MENULIS

Ogos 14, 2017


Alhamdulillah, laptop yg problem sudah di dibaiki dan boleh digunakan lagi. Banyak benda yang berlaku sebab itulah  saya  jarang update blog ini. Awal tahun, balik ke kelantan sebab my mom warded dan alhamdulillah selepas hampir sebulan dapat keluar.

So, saya banyak habiskan masa stay bersama mek di rumah. Just plan to start new bussines di Machang Kelantan. Nak di jadikan rezeki saya, Alhamdulillah dapat 1 lot kedai di bangunan Mara Machang.

Then, proceed dengan new bussines iaitu Brace Men Spa. Alhamdulillah beroperasi sepenuhnya pada bulan Ramadhan yang lepas. Now after three months, sale Alhamdulillah makin meningkat.

Next my mom warded sekali lagi di HUSM atas masalah batu karang dalam hempedu. Tak boleh nak operate sebab mek ada problem jantung. So, kami berubat cara kampung dengan abg Joe di Padang Lembik, Ketereh. Alhamdulillah sekarang mek sudah tak sakit.

Ok. in the same time, im doing good in ternakan ayam hiasan or ratu. Alhamdulillah sudah banyak ayam yg terjual dan next projek nak besarkan lagi reban dan tambah koleksi ayam hiasan yang rare.

So, that all about me, sepanjang tempoh senyap di sini. Sekarang nak fokus di Brace Men Spa dan Ayam Hiasan sahaja. New projek yg datang, terpaksa ditapis dan ditolak atas sebab komitmen. tawaran kerja pun terpaksa ditolak. Buat masa ini, biarlah saya di kampung dengan mek.

InsyaAllah, lepas semua settel di sini. See first, what Allah planed for me.

Tiada ulasan:

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.