Brace Men Spa Tawar Spa Budjet Untuk Lelaki

September 13, 2017



Lelaki ke spa bukan isu baru. Golongan ini turut mendapatkan perkhidmatan spa bagi rawatan kesejahteraan tubuh untuk meningkatkan penampilan diri.

Antara rawatan spa yang turut menjadi rutin bagi lelaki termasuk rawatan kulit wajah (facial).

Ini kerana, bukan saja wanita, golongan lelaki juga turut menyukai kulit yang sihat, berseri dan bebas cela terutamanya pada kulit wajah.

Kulit yang sihat, bebas jerawat dan cela membantu meningkatkan keyakinan diri berbanding kulit kusam dan berminyak.

Bagi mendapatkan kulit sedemikian ketekunan dalam rutin penjagaan wajah tidak harus diketepikan.

Biarpun rutin penjagaan wajah boleh dilakukan di rumah setiap hari, namun lebih elok apabila sekurang-kurangnya sebulan sekali mendapatkan khidmat rawatan wajah sama ada di salun kecantikan mahupun spa.

Kulit wajah mudah terdedah dengan elemen-elemen yang merosakkan seperti pencemaran udara, radikal bebas, sinaran matahari dan sebagainya.

Rutin rawatan di rumah kadangkala tidak memadai. Jadi sekiranya sebulan atau seminggu sekali ke spa, mereka dapat menjalani rutin penjagaan yang lebih menyeluruh,







Di Brace Men Spa, kami turut menawarkan beberapa khidmat rawatan untuk lelaki terutama rawatan muka, resdung, bekam dan scrup badan.

Harga untuk rawatan muka ini hanya RM35.

Biarpun dengan harga yang berpatutan, para pelanggan yang melakukan rawatan ini pastinya akan mendapatkan hasil yang berkesan.

Jika berminat untuk mendapatkan rawatan, sila berkunjung ke Brace Men Spa, no 3, Tingkat 1, Arked Mara Machang, Kelantan. Boleh juga hubungi kami di 011-1684 0717



Tiada ulasan:

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.