BERTUNGKU BUKAN UNTUK WANITA BERSALIN SAHAJA



BERTUNGKU BUKAN UNTUK WANITA BERSALIN TETAPI KONSEP PANAS DAN HABA SESUAI UNTUK MEREKA YG ADA ANGIN DALAM BADAN , SAKIT2 SENDI & LENGUH2 KAKI SERTA UNTUK MEREKA YG NAK KURUS ...
.
JADI NYER ...Ain nak tanya UOLLSS hehe berapa ramai yang ada tungku di rumah masing2 , klau ada pun tungku tu mesti bawah katil kan ? heheh baik ngaku cepat.
.
Dengan teknologi sekarang kita boleh lihat tungku bukan dari batu sungai atau besi dah.. tetapi dari bunjut yang ringan jer.. sbb konsep sebenarnya ialah HABA, KEPANASAN .
.
Kalau cakap bertungku jerrr ramai akan fikirkan tungku hanya kegunaan wanita lepas bersalin dan salah satu AMALAN dalam berpantang wanita melayu kan ?????
.
ANDA SALAH !!!
.
Memang majoriti kata macam tu hehe tetapi sebenarnya pengunaan dan konsep di dalam bertungku sgt luas .
.
Bertungku bukan sahaja untuk wanita dalam pantang tetapi boleh juga digunakan untuk melegakan kaki kebas, sakit-sakit badan, sakit ketika datang bulan ,mengeluarkan angin dari badan dan boleh menjadi medium pengganti kepada sauna untuk menguruskan badan sserta terapi kecerdasan diri.
.
Untuk itu SLIMMEX ( HOT SLIMMING CREAM ) dengan menggunakan TEKNOLOGI HABA mudahkan anda . HANYA 3 MINIT untuk meresapkan HABA dan kekal hingga 1 hari .
(WAJIB ler ada 1 Slimmex di rumah yer )
.
JOM WHATSAPP DI LINK nie untuk yg nak HARGA PROMOSI HINGGA 31 JAN 2018 SAHAJA..
HARGA BIASA SLIMMEX RM75
PROMOSI SKRG RM SAHAJA
.
www.wasap.my/601116840717/slimmex
www.wasap.my/601116840717/slimmex
www.wasap.my/601116840717/slimmex
.



Tiada ulasan:

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.