Cara Mudah Tambah Air Mani Lelaki

Oktober 12, 2019

Cara Tambah Air Mani Lelaki


Cari cara tambah air mani lelaki? Hari ini anda sungguh bertuah kerana tips cara nak tambah air mani lelaki ini akan saya kongsikan dengan anda ini adalah tips yang sungguh berkesan. Diharap anda akan terima manfaat hasil perkongsian kami ini. Jom baca tips cara tambah air mani lelaki.

Kenapa Nak Tambah Air Mani?

Ini persoalan bagi mereka yang memang mempunyai bekalan air mani yang banyak. Namun bagi ramai lelaki, sebab nak tambah air mani ada berbagai-bagai. Antara yang paling popular tentulah kerana nak tambah anak. Memang tidak dinafikan pun. Tetapi bagi lelaki yang berkahwin dan menghadapai masalah kurang air mani semasa ejakulasi akan menyebabkan perasaan tidak puas.

Apabila zakar lelaki memancutkan air mani yang banyak, ia akan memberikan perasaan yang puas yang tak terhingga. Setiap kali berlaku pancutan, setiap kali juga rasa berdenyut sampai ketulang belikat kesedapannya.

Cuba jika sekali dua sahaja memancut? dah tentu kepuasan tidak dicapai. Kerana itu jangan terkejut atau menilai buruk jika lelaki berusia mencari solusi untuk tambah air mani. Ini kerana kilang sperma mereka sudah tidak menghasilkan sperma berkualiti dan kemampuan untuk hasilkan air mani yang banyak pun agak terbatas.

Didalam tulisan berikutnya, anda akan belajar petua dan tips tambah air mani yang boleh didapati secara mudah. Untuk menghasilkan sperma berkualiti, anda perlu mengamalkan gaya hidup sihat. Namun memang diketahui yang ramai lelaki gagal untuk memenuhi kapasiti gaya hidup sihat. Anda boleh mencuba Suppliment Hammer Of Thor yang mudah digunakan dan dapat tambah air mani dan sperma berkualiti dengan cepat dan berkesan.

Makanan Tambah Air Mani

Terdapat banyak cara untuk memekatkan atau menambah jumlah air mani. Dalam masalah berkaitan air mani ini terdapat katogeri masalah dan salah faham tentang air mani dan sperma. Ramai orang yang salah faham, ingat air mani dan sperma adalah perkara yang sama.

Air mani lelaki adalah sejenis cairan putih keruh dan berketul – ketul. Manakala sperma pula adalah sel yang terdapat didalam air mani yang berfungsi untuk mendapatkan anak. Didalam kandungan air mani lelaki cuma ada 5% sperma.

Jadinya jika seorang lelaki mahu menambah cahaya mata, perbuatan beliau mencari alternatif seperti makanan untuk tambah air mani memang ada logiknya. Kerana lebih banyak air mani dihasilkan, lebih banyak juga jumlah sperma bagi menjayakan proses hamilkan isteri.

Berikut adalah cara tambah air mani melalui pemakanan.


Kuning telur ayam kampung mempunyai semua zat yang diperlukan badan untuk menghasilkan air mani yang pekat, berketul, banyak dan mengandungi sperma berkualiti.
Roti, bawang putih, daun bawang, kekacang, bayam dan kuning telur mempunyai satu bahan utama bagi menghasilkan sperma berkualiti iaitu Selenium. Ini bagi tujuan menambah kesuburan lelaki sebenarnya.

Bagi menambah jumlah air mani, anda disarankan mengambil makanan yang mempunyai tinggi kandungan Vitamin E, Vitamin C, Zat Besi dan Zink seperti Ginseng.
Makan buah – buahan pelbagai warna dan lebihkan yang berwarna merah, biru dan ungu kerana buahan ini menawarkan fungsi antioksida yang sangat tinggi dan mampu melawan radikal bebas didalam tubuh.

Dengan mengamalkan pemakanan seimbang iaitu melebihkan sayuran dan buahan didalam hidangan ia mampu menghasilkan sperma berkualiti. Nisbah 2 sayuran, 1 nasi dan 1 protein seperti ikan atau ayam.

Berat badan juga memainkan peranan. Bagi lelaki berbadan gempal, zakarnya termasuk kedalam dibawah lemak. Ini menyebabkan kepanjangan zakar menjadi pendek. Dan itu juga menyumbang kepada masalah pancutan air mani tidak sampai kedalam rahim wanita.

Dengan menggunakan Hammer Of Thor, ia bukan sekadar menambah air mani dan menjadikan sperma berkualiti, tetapi juga bantu:

  • Tambah kepanjangan zakar
  • Tambah ukur lilit zakar
  • Beri stamina
  • Beri tahan lama
  • Tegak, keras dan terpacak

Seperti yang saya nyatakan diawalan tulisan ini, apabila lelaki memancutkan air mani yang banyak, ia memberi perasaan puas teramat sangat. Dan perkara ini tidak mudah dilakukan oleh lelaki yang berusia. Bagi yang nak tambah anak atau pengantin baru biasanya tidak mengamalkan pemakanan dan cara hidup sihat pun sama menghadapi masalah kekurangan air mani boleh mencuba tips pemakanan diatas.

Kalau rasa susah dan tak sedia nak ubah gaya hidup, seperti tidak suka makan sayuran dan bersenam, anda boleh dapatkan hammer of thor suppliment. Dengan ambil sebiji setiap pagi, ia akan bantu masalah – masalah diatas dan mencerahkan peluang hamilkan isteri sekiranya itu adalah hasrat yang ingin dicapai.

Selain itu ingin penulis tambah pesanan peribadi dari rakan yang berusia dan berpengalaman. Katanya begini kepada penulis semasa nak berkahwin dulu..

Kalau nak anak cepat, tipsnya masa bersama perlu lama dan masa pancut tu, pancut dalam – dalam. Jangan sorong tarik dah waktu pancut sebaliknya tekan dalam – dalam.

Berkat amalkan perkara tersebut, dalam beberapa bulan sahaja isteri sudah berbadan dua. Dapat tips dari orang lama memang best. Anda perlu tahan lama sebab, lebih lama anda bersama akan mengunpulkan jumlah air mani yang banyak sebelum ia dilepaskan. Manakala pancutan yang berdas-das dan banyak akan berikan kepuasan kepada lelaki itu sendiri.

Itu adalah serba sedikit tips cara tambah air mani, cara bersama supaya mudah hamilkan isteri. Tak lepas juga kaedah pemakanan yang menyumbang kepada penghasilan air mani berkualiti.

Kaedah menambah air mani ni, sememangnya agak misteri kerana jika anda nak tahan lama atau besarkan zakar perkara ini perlu dilakukan senaman dan urutan direct keatas zakar. Sebaliknya untuk tambah air mani pula ia tidak semudah pegang dan urut. Sebaliknya ia menggabungkan beberapa kaedah yang perlu dilakukan sekaligus yang melibatkan perubahan.

Masalah Sebenar Semasa Nak Tambah Air Mani Adalah Perubahan

Ramai orang tidak sukaan perubahan seperti
Kena bersenam
Kena makan makanan seimbang
Kena kurangkan merokok kerana ia membunuh sperma

Yes yang terakhir tu nampak paling sukar nak dilakukan. Sebab itu penulis nyatakan ramai orang tidak sukakan perubahan. Dan jika dengan suppliment hammer of thor, ia mengandungi herba yang bertindak dari dalam untuk menjadikan anda lebih maskulin. Apabila lebih maskulin, ini tandanya penghasilan hormon – hormon kelelakian telah berlaku dan juga jumlah sperma berkualiti dapat ditambah.

Dan paling penting dengan menggunakan herba hammer of thor, anda tidak perlu lakukan sebarang perubahan diatas. Malah bonusnya, selain dapat tambah air mani, masalah kelelakian anda yang lain juga turut hilang.

1 ulasan:

  1. setuju...sbb nak tambah air mani sbb nak bagi lebih byk mani dipancutkan semasa klimaks. Makin byk mani dipancut... makin lama kote berdenyut... jadi ngilu dan sedap denyutan tu makin lama.

    BalasPadam

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.