Promosi Skincare Dr Lauranne Murah Dan Original Serendah RM6.63/hari

Oktober 15, 2019




Apakah skincare terbaik yang pernah anda gunakan? Tambah-tambah lagi sekiranya wajah anda mengalami masalah kulit wajah berminyak, berjerawat, kusam dan sebagainya, pasti skincare merupakan alternatif utama yang anda lihat dalam membaiki kulit wajah anda. Kini, terdapat pelbagai jenis skincare yang berada dalam pasaran, namun anda perlu pastikan skincare berkualiti dan tiada kesan sampingan serta selamat adalah skincare pilihan anda.
Skincare Dr Lauranne – Produk Penjagaan Kulit Wajah


Pernahkah anda mendengar tentang Skincare Dr Lauranne? Skincare Dr Lauranne adalah produk penjagaan kulit wajah yang meliputi pelbagai keperluan dan zat untuk semua jenis masalah kulit anda. Skincare Dr Lauranne terdiri daripada Grape Stem Cell Serum, Blemish Day Purifying Serum, Skin Perfector Serum, suncream dan Repair Night Cream. Untuk pengetahuan anda, skincare berkualiti ini bertaraf antarabangsa dan diperbuat daripada Itali.
Kenali Skincare Dr Lauranne Terbaik Untuk Anda


Skincare Dr Lauranne yang diformulasikan sepenuhnya dari Rome Itali ini telah dihasilkan dengan jenama Dr Lauranne semenjak 1971 lagi. Selain itu, Dr Lauranne adalah sebuah jenama terkenal dan original zaman berzaman yang telah menepati standard European, berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia serta selamat digunakan untuk semua kulit wanita dan juga lelaki. Pastinya skincare ini halal disamping ia telah dieksport ke lebih 20 buah negara.
Kandungan Skincare Dr Lauranne


Semua jenis produk skincare Dr Lauranne diperbuat daripada bahan kandungan semulajadi seperti tumbuh-tumbuhan, susu dan juga vitamin. Sebagai contoh, Allatoin dan Witch Hazel adalah bahan utama dalam pencuci muka Skincare Dr Lauranne. Fungsi kandungan tumbuhan ini bukan sahaja dapat merawat masalah kulit berminyak, berjerawat, membuang sel kulit mati dan sebagainya sahaja, tetapi juga berfungsi memberi antioksidan yang penuh kepada kulit wajah, mengecilkan liang pori, mengurangkan eyebag dan lain-lain lagi. Tidak lupa juga Skincare Dr Lauranne sentiasa membekalkan vitamin ke kulit wajah anda.
Jenis Dan Fungsi Skincare Dr Laurenne

Grape Stem Cell Serum

Grape stem cell serum boleh dipakai sebagai rawatan wajah di rumah untuk menjadikan kulit lebih cantik, berseri tanpa apa-apa masalah pada kulit wajah.


Anti penuaan dan menjadikan wajah lebih awet muda
Menghilangkan garis-garis halus dan kedutan pada wajah
Mengatasi masalah kulit wajah yang kering
Melindungi wajah dari pigmentasi hitam dan tumbuhnya jerawat
Melindungi kulit wajah dari sinaran UV atau matahari
Diperbuat daripada stem cell berri dengan sukatan 20ML sebotol
Sesuai untuk semua jenis kulit orang asia
Blemish Day Purifying Serum


Serum Blemish Day Purifying boleh anda pakai pada siang hari sebelum solek wajah atau ketika berada di rumah pada siang hari. Wajah akan lebih licin, lembut, lembab, cerah dan flawless tanpa apa-apa bahan kimia dan kesan sampingan.


Mengawal pengeluaran minyak pada kulit wajah
Mencerahkan kulit dan menjadikan kulit lebih putih, licin dan bersinat
Menghilangkan bintik-bintik hitam dan putih
Mengurangkan saiz liang pori-pori pada wajah
Menjadikan kulit lebih flawless dan berseri-seri
Skin Perfector Serum


Anda boleh pakai serum Skin Perfector pada malam hari untuk merawat keseluruhan wajah anda. Skin perfector serum menganjalkan kulit wajah anda dan menggebukan wajah tanpa sebarang cela.


Khas untuk anda yang ingin kulit lebih cerah dan kemerahan
Diekstrak daripada bunga raya merah
Melindungi kulit sensitif dengan memberi kelembutan dan kecerahan secara semulajadi
Membasmi bakteria atau kuman yang datang dalam bentuk radikal bebas dari menjadi aktif di kawasan kulit wajah anda
Menghalang pembentukan jerawat dan minyak muka
Mempunyai sukatan sebanyak 20ML dan perlu dipakai pada pagi atau malam hari

2 In 1 Milk Cleansing System

2 dalam 1 Milk Cleansing Sistem ini bertindak sebagai toner wajah dan juga pencuci wajah yang boleh anda pakai, biarkan seketika dan kemudian cuci wajah anda. Kandungan susu yang terdapat dalam Milk Cleansing System ini adalah sumber terbaik dalam skincare Dr Lauranne bagi mencerahkan wajah anda.


Bersihkan wajah anda dengan pembersih yang diformulasi dari susu dan toner terbaik Dr Laurenne
Berfungsi 2 dalam 1 sebagai pembersih sekaligus toner wajah
Pembersih wajah premium untuk kegunaan semua wanita atau lelaki yang ingin tampil sempurna dan lengkap
Mengandungi bahan kandungan premium dan vitamin A,B dan F
Boleh cuci muka menggunakan 2 in 1 milk cleansing system setiap 2 kali sehari
Mengandungi tahap pH yang terbaik tanpa asid
Sesuai untuk semua jenis kulit terutamanya kulit sensitif
Suncream SPF 30


Tidak lengkaplah jika skincare tidak mengandungi krim atau foundation untuk dipakai keluar rumah. Skincare Dr Lauranne menyediakan suncream SPF 30 yang boleh anda pakai bagi mendapatkan perlindungan kulit setiap kali anda keluar rumah.


Mengandungi UVA, UVB dan vitamin yang melindungi kulit wajah anda dari sebarang cahaya matahari dan faktor lain
Mudah diserap pada kulit wajah dengan hanya aplikasikan sedikit sahaja ke kulit muka anda
Krim wajah yang lembut dan sesuai untuk semua jenis kulit muka
Melembabkan kulit wajah serta melindungi wajah anda sepanjang hari
Bersukatan sebanyak 20ML sebotol untuk disapukan pada wajah setiap hari
Repair Night Cream


Repair night cream sesuai dipakai pada malam hari untuk membaiki dan merawat sel-sel kulit supaya lebih cerah, bersih dan sihat daripada sebarang jerawat, jeragat dan kotoran. Repair Night Cream Dr Lauranne mampu bertindak mengawal kulit wajah anda daripada berminyak, kusam dan sebagainya.
Merawat kulit wajah anda pada malam hari dengan tindakbalas berkesan dan terbaik untuk semua jenis kulit
Menyelesaikan masalah kulit kusam, kulit berminyak, kulit tidak bermaya, gelap dan lain lagi
Meratakan warna tone kulit dan menjadikan warna kulit lebih seimbang
Kulit lebih anjal, licin, lembat, lembut dan cerah pada pagi hari
Serapan vitamin dan mineral menjadikan kulit lebih cantik secara semulajadi
Promosi Skincare Dr Lauranne Murah Dan Original Serendah RM6.63/hari


Skincare Dr Lauranne juga menyediakan set skincare yang lengkap dengan semua produk atau bahan penjagaan kulit wajah setiap satunya yang anda perlukan seperti serum, krim siang, krim malam dan sebagainya. Promosi skincare Dr Lauranne murah dan original serendah RM6.63 sehari amat berbaloi untuk anda dapatkan. Semua jenis produk Dr Lauranne mempunyai fungsi dan kebaikan yang terbukti dapat mengatasi masalah kulit wajah anda dengan berkesan.

Jenis Set Kit Skincare Dr Lauranne

1. Anti Aging – Wrinkle Skin Kit

2. Brightening Pigmentation Skin Kit

3. Acne Oily Skin Kit


Kelebihan Skincare Dr Lauranne
1. Produk Terbaik Antarabangsa Dan Selamat


Skincare Dr Lauranne merupakan produk antarabangsa yang telah digunakan oleh banyak negara malah ia terbukti selamat serta original. Setelah dibawa masuk ke Malaysia, skincare Dr Lauranne telah menjalani ujikaji dan mendapatkan kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia. Berita baik, promosi skincare Dr Lauranne murah dan original serendah RM6.63 ini mendapat perhatian ramai pengguna.

2. Bahan Kandungan Semulajadi


Skincare Dr Lauranne diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi berasaskan tumbuh-tumbuhan. Ia tidak mengandungi bahan terlarang, bahan kimia dan sebagainya. Kandungan semulajadi ini juga sesuai untuk semua jenis kulit wajah tanpa sebarang masalah. Promosi Skincare Dr Lauranne murah dan original boleh anda dapatkan dengan mudah di sini.

3. Kualiti Produk Dipercayai Dan Diyakini


Dr Lauranne adalah skincare terbaik yang diyakini ramai wanita. Bagi menyempurnakan wajah seseorang, skincare Dr Lauranne sering disyorkan kerana kualiti skincare ini sangat dipercayai dan terbukti berkesan. Untuk pengetahuan anda, promosi skincare Dr Lauranne yang murah dan original ini bukan sahaja sesuai untuk wanita, tetapi juga untuk lelaki.
4. Menyelesaikan Masalah Kulit Wajah Berjerawat Dan Banyak Lagi


Skincare Dr Lauranne membantu anda menyelesaikan masalah kulit wajah berjerawat dan banyak lagi seperti kulit berminyak, pigmentasi, bintik hitam dan lain-lain lagi. Setiap kotoran wajah dan cela wajah diatasi dengan mudah dan berkesan dengan menggunakan skincare Dr Laurenne. Promosi skincare Dr Lauranne murah dan original ini terbaik dalam menyelesaikan semua masalah anda.

5. Set Lengkap Dengan Harga Mampu Milik


Anda boleh mendapatkan set lengkap skincare Dr Laurenne dengan harga mampu milik. Set lengkap Skincare Dr Laurenne termasuklah serum, pencuci muka, krim siang, krim malam dan lain-lain lagi yang memberi tindakbalas terbaik untuk kulit wajah anda. Selain itu, anda juga akan menerima jaminan pulangan wang tunai sekiranya tidak berpuas hati dengan kesan skincare ini.
6. Skincare Dr Laurenne Murah Dan Berpatutan


Skincare Dr Lauranne boleh anda dapatkan dengan harga yang sangat murah dan berpatutan iaitu serendah RM6.63 sahaja untuk sehari. Ia memang amat berbaloi dengan rawatan atau penjagaan wajah anda yang lebih cerah, licin, tanpa jerawat dan cela sepanjang hari. Skincare Dr Lauranne yang berkualiti dan merupakan skincare premium ini mampu milik dan mudah digunakan. Dengan RM199 beserta cas penghantaran RM10, anda boleh dapatkan set Skincare Dr Laurenne yang lengkap dan sempurna.

Testimoni Pengguna Skincare Dr Lauranne


Jom Dapatkan Skincare Dr Lauranne Murah Dan Original

Jom dapatkan promosi skincare Dr Lauranne yang murah dan original serendah RM6.63 sehari. Semua masalah kulit wajah anda akan dapat diatasi dengan baik, anda juga boleh mendapatkan nasihat tentang cara penggunaan Skincare Dr Lauranne bersama mereka. Paling menarik, keyakinan anda akan kembali meningkat setelah menggunakan Skincare Dr Lauranne. Ramai yang berpuas hati dan mengesyorkan penggunaan Skincare Dr Lauranne. Jom dapatkan set lengkap skincare Dr Laurenne segera!




sumber : profhariz

Tiada ulasan:

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.